Czy warto dać szansę reklamie w „tradycyjnej” formie?

Czy warto dać szansę reklamie w „tradycyjnej” formie?

Podobno reklama jest dźwignią handlu – najlepszym sposobem na to, aby w szybki i skuteczny sposób trafić do klienta i przyciągnąć jego uwagę. I rzeczywiście, coś w tym przecież jest – ulotki, plakaty, bilbordy, spoty radiowe i telewizyjne, banery w Internecie – aby potencjalny odbiorca mógł poznać nasze produkty, miejsce bądź usługi, które oferujemy, musi przecież początkowo jakoś do nas trafić i dowiedzieć o naszym istnieniu. Prowadzenie własnego biznesu do najprostszych zadań nie należy. Warto zatem sięgać po najróżniejsze środki i sposoby, by zdobywać coraz większą popularność – nie tylko te nowoczesne i elektroniczne, ale również bardziej tradycyjne, które sprawdzają się od wielu lat.

Reklama? Nie tylko elektroniczna!

Oczywiście w dzisiejszych czasach najłatwiej trafić do potencjalnego odbiorcy, a już zwłaszcza do młodego pokolenia, za pomocą mediów społecznościowych oraz Internetu. Pamiętajmy jednak, że z naszych usług lub produktów mogą chcieć korzystać ludzie w różnym wieku, na różnym etapie życie, którzy niekoniecznie korzystają na co dzień z różnych technologicznych nowinek oraz aplikacji. Warto zatem połączyć oba światy – tradycyjnych, papierowych i wizualnych form reklamy, z tymi w wersji wirtualnej! Dzięki temu znacząco zwiększymy swoje szanse na dotarcie do jak największej liczby klientów, w tym także do osób starszych.

Jak zaprezentować ważne informacje?

Prowadząc własny lokal gastronomiczny albo usługowy, musimy w jakiś sposób zwrócić na siebie uwagę i wyróżnić się na tle konkurencji – i to nie tylko online, tworząc wspaniałą, kolorową stronę internetową, ale również „w realu”. Jak tego dokonać? Wywieszając przed wejściem różnego rodzaju banery, bilbordy, hasła, tworząc ciekawe witryny i wystawy przyciągające spojrzenia. Ciekawym gadżetem, który nam w tym pomoże, są także z całą pewnością potykacze reklamowe A1czy w innym dowolnym rozmiarze. Do czego tak właściwie służą?

Potykacze to stojaki reklamowe, na których można zapisywać (najczęściej kredą) różne aktualne i bieżące informacje – na przykład menu oraz specjały szefa kuchni serwowane danego dnia w restauracji, promocyjne zestawy i szczególnie polecane smaki napojów, lodów, czy ciast w swojej kawiarni, informacje o nowym towarze, cenach i okazjach w prowadzonym przez siebie second-handzie.

Co sprawia, że warto zainteresować się potykaczami? Są stabilne i solidne, dwustronne, wodoodporne, zatem mogą stać na zewnątrz niezależnie od pogody, gotowe do użytku tuż po wyjęciu z pudełka, bez konieczności żmudnego montowania i skręcania. To świetny bodziec i zachęta dla przechodniów, aby zatrzymać się i sprawdzić, co ciekawego mogą znaleźć w mijanym przez siebie lokalu, czy sklepie. Wykonane są z drewna, które może być pomalowane na różne kolory, dzięki czemu można dopasować je do wystroju swojego biznesu. Klasyczne, proste, a jednocześnie stanowiące świetną bazę dla przekazywanej treści. Na bieżąco umożliwiają usuwanie oraz dodawanie nowych, aktualnych zapisków, wskazówek i atrakcyjnych ofert. Potykacze mogą przydać się również na weselach i przyjęciach, aby wskazać drogę, umiejscowienie gości przy stołach, a nawet w domu – na przykład jako kreatywna zabawka dla dzieci!

źródło zdjęć: freepik.com

Czytelniku pamiętaj:
Niniejszy artykuł ma wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowi poradnika w rozumieniu prawa. Zawarte w nim treści mają na celu dostarczenie ogólnych informacji i nie mogą być traktowane jako fachowe porady lub opinie. Każdorazowo przed podejmowaniem jakichkolwiek działań na podstawie informacji zawartych w artykule, skonsultuj się ze specjalistami lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia. Autor artykułu oraz wydawca strony nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne działania podejmowane na podstawie informacji zawartych w artykule.

0 0 votes
Ocena artykułu:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments