Kampanie banerów i płatnych linków jako forma reklamy.
Czym są kampanie banerów i płatnych linków? Jest to bardzo elastyczna forma reklamy internetowej. Jednym z systemów reklam gdzie możemy stworzyć kampanię płatnych linków i banerów jest Google Ads. Zapewne zastanawiasz się – dlaczego warto korzystać z tej formy reklamy?
Jakie są zalety kampanii reklamowej w internecie?
Główną zaletą kampanii internetowych jest to, że możesz kontrolować budżet. Co to oznacza? Na etapie planowania masz możliwość określić, ile chcesz wydać pieniędzy. Przede wszystkim również stosując kampanię reklamową w modelu PPC z ang. Pay Per Click możesz oczekiwać natychmiastowych rezultatów. Jednak musisz dołożyć starań, aby cała kampania była przygotowana bardzo dobrze np. pod kątem słów kluczowych. Jedną z zalet jest również duża elastyczność. Polega to na tym, że w każdym momencie masz możliwość modelowania fraz kluczowych, czy też modyfikowania wysokości cen za kliknięcie.
Reklama PPC, w jakich sytuacjach warto ją stosować?
Jeśli przykładowo masz już stronę WWW i chcesz ją dobrze wypromować, warto wtedy skorzystać z reklamy PPC. Tym właśnie sposobem będziesz mógł zbudować świadomość swojej marki. Dlatego też, jeśli zależy Ci na szybkich efektach, a Twoja oferta istnieje przez krótki czas, PPC to najlepsza opcja z możliwych. Warto również skorzystać z tej formy reklamy, jeśli właśnie wprowadzasz innowacyjny produkt.
Jakie są korzyści z korzystania z reklamy PPC?
Reklama PPC może pomóc Ci w zdobyciu potencjalnych Klientów, a na pewno też znacznie zwiększy ruch w witrynie. Reklama PPC daje Ci możliwość kierowania jej według słów kluczowych. Przykładowo możesz kierować też reklamy na różne lokalizacje. Dużym udogodnieniem, które daje PPC jest to, że wydatki są kontrolowane. To Ty ustalasz swój budżet.
Gdzie możesz stworzyć kampanie PPC?
Bardzo popularną platformą, w której możesz stworzyć kampanię PPC jest Google Ads. Tańszą propozycją jest Facebook Ads. Próg wejścia jest niski. Reklamy, które tworzoną są przez Google Ads wyświetlają się np. w mapach Google, w sieci wyszukiwania Google. Natomiast stworzone przez Facebook Ads na: Instagramie, Facebooku, Messengerze oraz w sieci stron i aplikacji partnerskich.
Z jakich reklam warto jeszcze korzystać?
Ciekawą opcją są także kampanie display. Reklama display jest to forma reklamy graficznej, która może być wyświetlana na komputerach, tabletach, smartfonach. Polecana jest szczególnie elastyczna reklama display. Dużym jej atutem jest automatyczne dopasowanie do miejsca w danej witrynie. Przede wszystkim taka reklama charakteryzuje się bardzo prostą konfiguracją.
Czytelniku pamiętaj:
Niniejszy artykuł ma wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowi poradnika w rozumieniu prawa. Zawarte w nim treści mają na celu dostarczenie ogólnych informacji i nie mogą być traktowane jako fachowe porady lub opinie. Każdorazowo przed podejmowaniem jakichkolwiek działań na podstawie informacji zawartych w artykule, skonsultuj się ze specjalistami lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia. Autor artykułu oraz wydawca strony nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne działania podejmowane na podstawie informacji zawartych w artykule.